شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1402

10 / 10
از 3 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 16 مرداد 1402 در ساعت 39 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 16 )

با توجه به تغییرات قیمت ها، جهت دریافت قیمت روز خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج با شماره تماس آزمایشگاه خاک و بتن کاوش مهار البرز در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار مقاله: 1402/01/30

فهرست مطالب:

1. مقدمه

2. شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه بتن در کرج در سال 1402

3. شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج در سال 1402

4. سخن پایانی

 

برای سهولت در محاسبه حق الزحمه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1402 فایل اکسل پیوست تهیه و تنظیم شده است. لذا پس از مطالعه مقاله و جزئیات تعرفه، استفاده از اکسل پیوست جهت تسریع در محاسبه قیمت خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1402 توصیه می گردد.

فایل اکسل محاسبه سریع حق الزحمه آزمایشگاه خاک و بتن در سال 1402

برای محاسبه تعرفه خدمات آزمایشگاه بتن با استفاده از این فایل، بایستی در بخش بتن فایل اکسل در قسمت زرد رنگ، متراژ زیربنا وارد گردد. با توجه به متراژ زیر بنا، کل هزینه خدمات آزمایشگاه بتن شامل سهم آزمایشگاه، فیش نظام، فیش انجمن و هزینه مالیات به تفکیک قابل محاسبه می باشد.

برای محاسبه تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک در این فایل، ابتدا با توجه به سطح اشغال پروژه (مساحت پایین ترین طبقه)، ردیف مربوط به تعداد گمانه (تک گمانه، دو گمانه و سه گمانه) مشخص می گردد. در هر ردیف، اطلاعات مربوط به متراژ زیربنای پروژه و تعداد طبقات زیرزمین در بخش زرد رنگ وارد می گردد. در بخش "موقعیت ملک"، چنانچه پروژه در یکی از مناطق شهرداری کرج و یا فردیس واقع باشد، عدد "0" و چنانچه در سایر بخش های استان البرز واقع گردد (با هدف محاسبه هزینه نقل و انتقال تجهیزات حفاری به محل پروژه)، عدد "1" وارد می گردد. ردیف مربوط به هزینه حفاری با توجه به نوع خاک محل پروژه تعیین می گردد. برای تکمیل این ردیف چنانچه خاک محل پروژه از نوع ریزدانه و ماسه باشد، مبلغ ****** تومان به ازای هر متر طول حفاری و چنانچه خاک محل پروژه از نوع درشت دانه باشد، مبلغ ****** تومان به ازای هر متر طول حفاری درج می گردد. با وارد نمودن صحیح اطلاعات اولیه در بخش های زرد رنگ اکسل، مبلغ نهایی پرداختی توسط مالک در سلول قرمز رنگ محاسبه می گردد. مقادیر مربوط به سهم آزمایشگاه، فیش نظام، فیش انجمن و هزینه مالیات به تفکیک در فایل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که چنانچه سطح اشغال کمتر و یا برابر با 300 متر مربع باشد، ردیف تک گمانه، چنانچه سطح اشغال بیش از 300 متر مربع و کمتر و یا برابر با 1000 متر مربع باشد، ردیف دو گمانه و چنانچه سطح اشغال بیش از 1000 متر مربع و کمتر و یا برابر با 2000 متر مربع باشد، ردیف سه گمانه استفاده می شود.

1. مقدمه:

در اوایل هر سال، مبالغ تعرفه و قیمت خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج توسط انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز تهیه و به شرکت های آزمایشگاه خاک و بتن در کرج ابلاغ می گردد. در سال 1402 نیز تعرفه و قیمت خدمات آزمایشگاه خاک و بتن توسط انجمن تهیه گردید و به شرکت های آزمایشگاه خاک و بتن در کرج ابلاغ شد. در ادامه جزئیات محاسبه قیمت خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن بر اساس قیمت و تعرفه ابلاغی به تفکیک قیمت خدمات آزمایشگاه بتن در کرج در سال 1402 و قیمت خدمات آزمایشگاه خاک در کرج در سال 1402 ارائه شده است.

 

2. شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه بتن در کرج در سال 1402

حق الزحمه خدمات آزمایشگاه بتن در کرج در دو بخش الف و ب به تفکیک زیر تعیین می شود. بخش "الف: خدمات اصلی" که با توجه به متراژ زیر بنا محاسبه شده و در زمان عقد قرارداد پرداخت می گردد و بخش "ب: خدمات مکمل" که در شرایط خاص در برخی از پروژه ها موضوعیت پیدا کرده و به آزمایشگاه پرداخت می شود. در ادامه جزئیات بیشتری از هر دو بخش ارائه می گردد.

الف: خدمات اصلی: قیمت آزمایشگاه بتن در کرج بر اساس متراژ زیربنای پروژه تعیین می گردد. در سال 1402، مبلغ حق الزحمه خدمات آزمایشگاه بتن در کرج به ازای هر مترمربع ****** ریال معادل ****** تومان ابلاغ گردید. ****** ریال به ازای هر متر مربع از این مبلغ، سهم آزمایشگاه و ****** به ازای هر متر مربع از این مبلغ سهم سازمان نظام مهندسی استان البرز، انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی و مالیات می باشد. بر اساس ابلاغ انجمن برای پروژه های با متراژ زیر بنای کمتر از 1000 متر مربع، مبلغ خدمات آزمایشگاه بتن بصورت مقطوع برابر با ****** ریال معادل ****** تومان می باشد. در جدول زیر مبلغ قرارداد آزمایشگاه بتن در کرج در سال 1402 برای پروژه های با متراژ زیربنای کمتر از 1000 متر و بیش از 1000 متر مربع ارائه شده است.

 دیف

متراژ زیربنا (متر مربع)

مبلغ قرارداد با احتساب هزینه های مربوط به نظام مهندسی، انجمن و مالیات

1

0 تا 1000

بصورت مقطوع مبلغ****** تومان به حساب آزمایشگاه بتن واریز می شود.

2

بیش از 1000

به ازای هر متر مربع، مبلغ ****** تومان به حساب آزمایشگاه بتن واریز می شود.

 ب: خدمات مکمل: پس از ثبت خدمات آزمایشگاهی و در طول پروژه بواسطه مواردی از جمله: نمونه گیری در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعت اداری، عدم کسب مقاومت لازم نمونه های بتنی (پس از آزمایش مقاومت فشاری 28 روزه) و یا درخواست آزمایشات تکمیلی به صلاحدید سیستم نظارت پروژه، خدمات اضافه از آزمایشگاه خواسته شده و لذا هزینه خدمات به آزمایشگاه پرداخت می شود. لیست خدمات مکمل و هزینه های مربوطه بر اساس ابلاغ انجمن در جدول زیر ارائه شده است.

ردیف

شرح خدمات آزمایشگاه بتن

مبلغ تعرفه (تومان)

1

اضافه بهای ناشی از نمونه گیری بیش از 50 سری در هر پروژه

(به ازای هر سری نمونه گیری مازاد بر 50 سری)

******

2

یک سری مغزه گیری بتن سخت شده و تعیین مقاومت فشاری

(شامل سه مغزه حداکثر 4 اینچ)

******

3

اضافه بهای مغزه گیری به ازای هر عدد مازاد بر ردیف 3

******

4

آزمایش چکش اشمیت و تست التراسونیک به ازای هر مقطع

******

5

اضافه بهای آزمایش چکش اشمیت و تست التراسونیک به ازای هر مقطع اضافه

******

6

هزینه هر سری کنسلی نمونه برداری، اضافه بهای انجام کار در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل

******

7

تست کشش یا خمش میلگرد

******

8

تهیه یک آزمونه شاهد به ازای هر سری نمونه گیری

******

قیمت خدمات آزمایشگاهی در بخش "الف: خدمات اصلی" در زمان عقد قرارداد به حساب آزمایشگاه واریز می گردد و بخش "ب: خدمات مکمل" بنا به شرایط پروژه در طول اجرای پروژه قابل پرداخت به آزمایشگاه می باشد.

3. شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج در سال 1402

هزینه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج از سه بخش "الف: حق الزحمه ثبت خدمات و مطالعات آزمایشگاهی خاک"، "ب: حق الزحمه انجام مطالعات صحرایی خاک" و "پ: حق الزحمه خدمات طراحی سازه نگهبان" به شرح زیر تشکیل شده است. بر خلاف هزینه خدمات آزمایشگاه بتن در کرج، در محاسبه قیمت خدمات آزمایشگاه خاک در کرج، مبلغ حاصل از هر سه بخش با هم جمع شده و مبلغ نهایی حق الزحمه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج برابر با مجموع مبلغ حاصل از سه بخش الف، ب و پ (در صورت داشتن سازه نگهبان) می باشد که در زمان عقد قرارداد بایستی به آزمایشگاه خاک در کرج پرداخت گردد.

الف: حق الزحمه ثبت خدمات و مطالعات آزمایشگاهی

بر اساس ابلاغیه شماره 202-402 مورخ 19/01/1402 انجمن صنفی کارفرمایی خدمات آزمایشگاهی استان البرز در سال 1402، مبلغ حق الزحمه ثبت خدمات آزمایشگاه خاک در کرج به ازای هر مترمربع ****** ریال معادل ****** تومان اعلام گردید. ****** ریال به ازای هر متر مربع از این مبلغ، سهم آزمایشگاه و ****** به ازای هر متر مربع از این مبلغ سهم سازمان نظام مهندسی استان البرز، انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی و مالیات می باشد. بر اساس ابلاغ انجمن صنفی کارفرمایی خدمات آزمایشگاهی استان البرز، برای پروژه های با متراژ زیر بنای کمتر از 2000 متر مربع، مبلغ خدمات آزمایشگاه خاک در کرج بصورت مقطوع برابر با ****** ریال معادل ****** تومان می باشد.

ب: حق الزحمه انجام مطالعات صحرایی

مطالعات صحرایی شامل حفاری گمانه های ماشینی، حفر چاهک های دستی، انجام مطالعات برجا در گمانه ها و چاهک ها و همچنین تست های ژئوفیزیک در محل پروژه می باشد. حفر گمانه و چاهک با هدف نمونه گیری از اعماق مختلف خاک محل پروژه انجام می گردد و در تمامی پروژه ها الزامی است. بر اساس نوع خاک محدوده پروژه، هزینه حفاری در هر پروژه متفاوت می باشد. در جدول زیر هزینه حفاری گمانه ها و چاهک ها با توجه به نوع خاک کرج ارائه شده است. جهت اطلاع از نوع خاک کرج جهت برآورد قیمت حفاری می توان از نقشه پهنه بندی ژئوتکنیک کرج در همین سایت بهره گرفت.

ردیف

نوع عملیات حفاری شناسایی

هزینه به ازای هر متر طول حفاری (تومان)

1

حفاری گمانه ماشینی به روش آبشویی در زمین های آبرفتی ریزدانه و ماسه ای

******

2

حفاری گمانه ماشینی به روش آبشویی در زمین های آبرفتی شن درشت دانه

******

3

حفاری چاهک دستی

******

علاوه بر حفاری گمانه های ماشینی و چاهک های دستی، تست لرزه ای درون چاهی به روش دانهول در اکثر پروژه ها و تست برش برجا و بارگذاری صفحه در پروژه های با تعداد زیرزمین برابر 3 و بیشتر ضروری است. در جدول زیر حق الزحمه انجام این دو تست براساس آخرین تعرفه اعلامی از سوی انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز در سال 1402 ارائه شده است.

ردیف

نوع آزمایشات تکمیلی

هزینه به ازای هر آزمایش (تومان)

1

تست لرزه ای درون چاهی و ارائه گزارش لازم

******

2

آزمایش برش برجا و بارگذاری صفحه به همراه حفر گالری

******

 پ: حق الزحمه طراحی سازه نگهبان

در صورت وجود طبقه زیرزمین در پروژه و یا نیاز به گودبرداری زیر تراز سازه های مجاور (و یا زمین مجاور)، طراحی و اجرای سازه نگهبان ضروری می باشد. طبق مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان، طراحی سازه نگهبان برای گودبرداری های با خطر زیاد و بسیار زیاد بر عهده آزمایشگاه خاک است. طبق قوانین، آزمایشگاه خاک بایستی برای گودبرداری های با خطر زیاد و بسیار زیاد نسبت به طراحی مهندسی سازه نگهبان و اخذ تایید فنی نقشه های مربوطه از سازمان نظام مهندسی ساختمان اقدام لازم به عمل آورد. حق الزحمه این خدمات در سال 1402 برای آزمایشگاه های خاک در کرج برابر با ****** ریال معادل ****** تومان به ازای هر طبقه زیرزمین (طبق دستور نقشه) می باشد. لازم به ذکر است که طراحی سازه نگهبان صرفاً بر اساس نقشه مصوب شهرداری بر عهده آزمایشگاه خاک در کرج می باشد و تغییر در نقشه های مصوب (نقشه های اجرایی) الزامی برای باز طراحی سازه نگهبان ایجاد نمی کند.

مجدد تاکید می شود که در محاسبه قیمت خدمات آزمایشگاه خاک در کرج در سال 1402، مبلغ حق الزحمه خدمات شامل مجموع هر سه بخش الف، ب و پ (در صورت داشتن سازه نگهبان) می باشد که در زمان عقد قرارداد و ثبت در سهمیه آزمایشگاه خاک و بتن در کرج بایستی به آزمایشگاه پرداخت گردد.

4. سخن پایانی

جمع آوری مناسب داده ها بر اساس نمونه گیری صحیح، انجام دقیق آزمایشات خاک و تفسیر مناسب نتایج آزمایشات نیازمند داشتن تخصص لازم در زمینه علم مکانیک خاک و مهندسی پی، تجربه کافی در زمینه انجام مطالعات ژئوتکنیک و شناخت کافی از نوع خاک در استان البرز و شهر کرج می باشد. لذا انجام مطالعات ژئوتکنیک و آزمایش خاک توسط آزمایشگاه خاک و بتن دارای صلاحیت در کرج ضروری است. آزمایشگاه خاک و بتن کاوش مهار البرز با انجام بیش از 450 مورد مطالعات ژئوتکنیک در کرج در سال های اخیر توانسته است با ایجاد اعتماد در مهندسین استان البرز به عنوان یک مرجع در زمینه انجام مطالعات ژئوتکنیک در کرج معرفی گردد. نمونه ای از این مطالعات در قابل پهنه بندی ژئوتکنیکی شهر کرج در همین سایت ارائه شده است.

ثبت نظر
حسین خیری : سوال
0 0
سلام سقف گمانه ها تا ۲۰۰۰ متر مربع هست اگر یک زمین ۴۰۰۰ متری باشد باید برای هر ۲۰۰۰ متر از گمانه جدا استفاده میکنیم؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام. تعداد و عمق گمانه های ژئوتکنیکی با توجه به سطح اشغال و مشخصات دستور نقشه متفاوت است. در متن مقاله ضوابط مربوطه ارائه شده است.
زهرا پژومان : شرح وتعرفه
0 0
عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاوش مهار ممنون بابت مقاله خوب و مفیدتون.
محبوب محمدی : .
0 0
با سلام مقاله همچو مقاله های قبل عالی بود ای کاش برای فهم بیشتر قیمت ها ستاره دار نمی شود
محمد نوید عباس ... : سئوال
1 0
با سلام وعرض خسته نباشید. یک سئوال داشتم در مورد طراحی سازه نگهبان با توجه به وضعیت خاک مشخص می شود ملک به چه نوع سازه نگهبانی نیاز داردیا بستگی به نظر کارفرما دارد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام. عموماً وابسته به مشخصات خاک محل و سرباز مجاور سازه نگهبان می باشد
علیرضا خالصه حس ... : پرداخت
0 0
سلام وقتتون بخیر.نحوه پرداخت پول چگونه است؟مثلا پیش پرداخت داره؟توافقیه؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام. طبق ضوابط ثبت کار منوط به تسویه هزینه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج می باشد. با این وجود در پروژه های بزرگ، بخش از مبلغ خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج پیش از ثبت کار و باقی در فاصله یک یا دو ماه پس از ثبت کار انجام می شود.
مصطفی غلامی مقد ... : سوال
0 0
هزینه طبق متراژ کل بنایی که ساخته میشه حساب میشه با طبق زیربنای یک طبقه
مدیریت : پاسخ
0 0
به متن مقالع رجوع شود
محمدحسین زینعلی ... : شرح و تعرفه آزمایشگاه خاک و بتن
0 0
با سلام و درود خسته نباشید مقاله بسیار آموزنده و مفید و عالی بود حق الزحمه در دو بخش :الف)خدمات اصلی —> محاسبه شدن متراژ زیر بنا —>قیمت خدمات در بخش اصلی در زمان قرارداد به حساب آزمایشگاه واریز میشود. ب)خدمات مکمل—> در شرایط خاص برخی از پروژه ها حالت نظری پیدا کرده و به آزمایشگاه پرداخت میشود—> قیمت در خدمات مکمل در طول اجرای پروژه قابل پرداخت به آن می‌باشد. خدمات آزمایشگاه خاک از سه بخش : الف)حق الزحمه ثبت خدمات و مطالعات آزمایشگاهی خاک ب)حق الزحمه انجام مطالعات صحرایی خاک ج)حق الزحمه خدمات آزمایشگاهی خاک در کرج با تشکر از مقاله خوب و مفیدتون
محمد حسین عصری : آزمایش های غیر مخرب
0 0
با سلام و عرض ادب خیلی ممنون از اطلاعات خوب و کامل شما نسبت به موضوع شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کنار شرح تمام مصوبات شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه بنده ازمایش های غیر مخرب را در جدول اکسل و توضیحات مقاله مشاهده نکردم و سوالم این است که آیا این نوع آزمایشات که شامل آزمایش ترموگرافی آزمایش اولتراسونیک و آزمایش رادیوگرافی میشود در آزمایشگاه های کرج و یا حتی ایران مورد کاربرد قرار می‌گیرد و یا در قرارداد ها لحاظ میشود یا خیر و اگر نمی‌شود چرا؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام. عموماً آزمایش های تخصصی در شعبه استانی آزمایشگاه وزارت راه قابل انجام است
سعید وحید نژاد : آزمایشات بهم بندی
0 0
ضمن سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر از مطالب مفید و حائز اهمیت شما در مورد موضوعات این مقاله که شامل موضوعاتی از جمله خدمات اصلی و مکمل که شامل زیر شاخه های به سزای حائذ اهمیت میشود و خدمات آزمایشگاهی و صحرایی یا میدانی و غیره یک سوالی که برای بنده پیش آمده است این است که هزینه های آزمایشات به همبندی بتن و خاک که شامل برسی خواص به همبندی خاک و بتن میشود چقدر است و سوله بعدی این است که آیا عملیاتی نیلینگ جزئه خدمات آزمایشگاهی میشود یا خیر
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام. طراحی سازه نگهبان (نیلینگ و ...) جزئی از خدمات آزمایشگاه های خاک در کرج می باشد.
شقایق قره داغی : نظر
0 0
در این مقاله ما متوجه شدیم که با استفاده از لپ تاپ و برنلمه اکسل و داشتن مقدمه ای برای استفاده از آن میتونیم اطلاعاتی از زمین کسب کنیم و آن اطلاعات را در برنامه اکسل طبقه بندی کنیم مانند نوع خاک متراژ و...‌ که اکسل با این اطلاعات میتواند هزینه انجام خدمات را در اختیار ما بگذارد و قیمت انجام گمانه زنی در اول هر سال توسط صنف مهندسین خدمات ازمایشگاهی مشخص و در اختیار ازمایشگاه خاک کرج قرار میگرد که با استفاده از آن قیمت خدمات نسبت به متراژ و ریز یا درشت دانه بودن خاک مشخص میگردد.
کورش زینعلی : مشکل
0 0
ممنون از مقاله خوبتون فقط قیمت ها درج نشده و جای اونها ستاره هست مثلا نوشتید حفاری چاهک دستی و جلوی آن جای قیمت ***** رو داریم
مدیریت : پاسخ
0 0
با توجه به محدودیت های صنفی قیمت ها بصورت ستاره ثبت شده است.
محمد حبیب‌نژاد : .
0 0
سلام، باتشکر از مقاله خوب و مفیدتون
فاطمه یارمحمدی : .مکانبک خاک
0 0
باسلام خدمت استادگرامی ممنون ازمقاله بسیار مفیدوکاملتون ⚘
سینا نادری : سینا نادری
0 0
ممنون از مقاله خوب و مفیدتون چند آزمایشگاه خاک و بتن در حال حاضر در استان البرز فعالیت میکنند؟
مدیریت : پاسخ
0 0
با سلام. اطلاعات دقیقی ندارم. در حدود 30 آژمایشگاه خاک و بتن
داریوش ذلقی : .
0 0
با تشکر از مقاله خوبتون و خسته نباشید به تیم کاووش مهار
حمید مرادی پرگو : .
0 0
با سلام و خسته نباشید خدمت تیم کاوش مهر وقتتون بخیر پرداخت هزینه به چه صورت است و آیا هزینه با توجه به کل زیر بنای ساخته شده محاسبه میشود یا با توجه به دستور نقشه صادر شده از طرف شهرداری یا به نحوه ای دیگر با تشکر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1402

شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1402

با توجه به تغییرات قیمت ها، جهت دریافت قیمت روز خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج با شماره تماس ...
دوام بتن در کرج | بتن آماده در کرج

دوام بتن در کرج | بتن آماده در کرج

 1. مقدمه بتن ترکیبی از اجزای اجباری شامل: سیمان، سنگدانه (شن و ماسه) و آب می باشد که با توجه ...
کرگیری بتن در کرج - مطالب تکمیلی

کرگیری بتن در کرج - مطالب تکمیلی

توصیه می شود پیش از مطالعه این مقاله، مقاله کرگیری بتن در کرج و خدمات تست بتن مطالعه شود. ...
کرگیری بتن در کرج و خدمات تست بتن

کرگیری بتن در کرج و خدمات تست بتن

  1. مقدمه: منظور از کرگیری بتن و یا مغزه گیری بتن، برش بخشی از بتن به شکل استوانه ای از در ...
نوع و تیپ خاک کرج

نوع و تیپ خاک کرج

  فایل نقشه با کیفیت بالا فایل جداول نتایج آزمایشات خاک در پروژه های مشخص شده روی نقشه تاریخ ...
شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1401

شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1401

 شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن سال 1402 در کرج  در همین سایت به روز رسانی شده ...
بررسی تغییرات مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 1400 نسبت به 1392

بررسی تغییرات مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 1400 نسبت به 1392

فهرست مطالب: 1. مقدمه 2. تغییرات در بخش مطالعات شناسایی ژئوتکنیک (فصل دوم مبحث هفتم) 3. تغییرات د ...
خدمات آزمایشگاه بتن در کرج البرز بر اساس ضوابط مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

خدمات آزمایشگاه بتن در کرج البرز بر اساس ضوابط مبحث نهم مقررات ملی ساختمان

توصیه می شود مقاله کرگیری بتن در کرج و خدمات تست بتن نیز مطالعه شود. 1. مقدمه در هنگام طراحی سازه ...
شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن سال 1400 در کرج

شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن سال 1400 در کرج

   شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن سال 1401 در کرج  در همین سایت به روز ر ...
مراحل و مدت زمان انجام مطالعات ژئوتکنیک در کرج

مراحل و مدت زمان انجام مطالعات ژئوتکنیک در کرج

مراحل و مدت زمان ثبت خدمات آزمایشگاه خاک و انجام مطالعات ژئوتکنیک در شهر کرج و استان البرز به منظور ...
ارزیابی تیپ خاک بدون حفر گمانه - معرفی روش MASW

ارزیابی تیپ خاک بدون حفر گمانه - معرفی روش MASW

ارزیابی تیپ خاک (I، II، III، IV) بدون حفر گمانه؛ معرفی روش MASW: به منظور تعیین تیپ خاک مطابق با اس ...
شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج سال 1399

شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک در کرج سال 1399

فهرست مطالب: 1. ضرورت انجام مطالعات ژئوتکنیک (با رویکرد پروژه های واقع در استان البرز و شهر کرج) 2 ...
کلیات نشست و ظرفیت باربری خاک

کلیات نشست و ظرفیت باربری خاک

عنوان: معیار نشست و ظرفیت باربری در طراحی فونداسیون سازه کلمات کلیدی: نشست، خاک، کرج، آزمایش سطح م ...
کلیات خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در کرج

کلیات خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در کرج

خدمات آزمایشگاهی بتن و خاک خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن مساله ای است که بر اساس مقررات ملی ساختمان بر ...