سهمیه بندی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز

9 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 19 فروردین 1402 در ساعت 30 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تاریخ انتشار: 25 دی ماه 1401

بر اساس تصمیمات جلسه انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز که در تاریخ 22 دی ماه 1401 با حضور دکتر امید نعیمی فر برگزار شد، محدود کردن تعداد سهمیه شرکت های دارای مجوز خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز در دستور کار قرار گرفت. بر این اساس از تاریخ 1 بهمن ماه 1401 تا 29 اسفند ماه 1401، تعداد سهمیه خاک و بتن برای هر شرکت به 5 عدد محدود گردید. این تصمیم با هدف واقعی شدن حق الزحمه خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن و جلوگیری از قیمت شکنی در مجموعه صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در کرج صورت پذیرفت. لازم به ذکر است از ابتدای سال 1401 تا تاریخ درج این خبر، شرکت های خدمات آزمایشگاهی نسبت به ثبت کار با ارقامی کمتر از 50 درصد شرح و تعرفه خدمات آزمایشگاه خاک و بتن در کرج در سال 1401 اقدام نموده اند. 

راهبرد اصلی انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز و شهر کرج در سال های اخیر به دو مسیر کلی معطوف بوده است.

1. واقعی نمودن خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز.

در توضیح بیشتر این مورد بایستی اشاره نمود که در سال هایی نه چندان دور، خدمات آزمایشگاهی خاک در کرج بدون تبعیت از ضوابط مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان و بعضاً بدون انجام مطالعات صحرایی و آزمایشگاهی صورت می گرفت. خدمات آزمایشگاهی بتن در کرج نیز بدون انجام تعهدات آزمایشگاه در زمان بتن ریزی انجام می شد. پس از شکل گیری انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی در کرج و همراه شدن شرکت های آزمایشگاهی با انجمن، نظارت ویژه ای بر خدمات آزمایشگاه خاک و خدمات آزمایشگاه بتن در کرج صورت پذیرفت. 

2. واقعی نمودن تعرفه خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز.

در این راستا انجمن صنفی با ابلاغ سالانه تعرفه ها و از طرف دیگر محدود کردن سهمیه ها توانسته است با توجه به شرح خدمات آزمایشگاه ها و تعهدات آن ها نسبت به واقعی نمودن حق الزحمه خدمات آزمایشگاهی در استان البرز و شهر کرج اقدام نماید.

جهت اطلاع از آخرین اخبار صنفی و مقالات جدید در زمینه خاک و بتن عضو سایت آزمایشگاه خاک و بتن کاوش مهار البرز شوید. 

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
سهمیه بندی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز

سهمیه بندی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان البرز

تاریخ انتشار: 25 دی ماه 1401 بر اساس تصمیمات جلسه انجمن صنفی خدمات آزمایشگاهی خاک و بتن در استان ال ...
انتشار مقاله جدید در بخش مقالات (کرگیری بتن در کرج)

انتشار مقاله جدید در بخش مقالات (کرگیری بتن در کرج)

جهت کنترل پارامترهای بتن سخت شده عموماً از تست های غیر مخرب (اولتراسونیک، چکش اشمیت و ...) و یا تست ...